Arşiv | ben yaptım :) RSS feed for this section

>LEOPAR DESENLİ CEKET

23 Şub

>Çok kalın yün jarse kumaştan diktiğim ceketim…
Esnek kumaş olduğu için astar kullanmadım. Eee overlok makinamda var içini overlok yaptım ki ben zaten bu kumaşı overlok makinası alınca kullanacağım demiş, tam 3-4 aydır dolabımda bekletmiştim.

Ama değdi ; harika bir ceket oldu…

Her biyerini teğelledim, baskılarını da elimde yaptım, dışarıda dikişizi görünmesini istemedim.. İşte el işçiliğimi fotoya tıklayıp görünüz. Nasıl?? bayaa yol katettim dikişte değil mi ??

Pantolonumla da iyi bir kombin oldu diye düşünüyorum. Aslında kombinleme konusunda pek iyi değilimdir ama bu oldu gibi .. Sizce ??

>ÖNDEN PLİLİ PANTOLON ( B-İ-T-T-İ )

23 Şub

>Taa buradaaa bahsettiğim pantolonum..

Paçasını azıcık kıvırıp ,fermuar yerine kopça yaptım mı , tamamdır!!
Kumaşım bi harika:İçi astarlı gibi kaygan, dışı pamuklu…

Ben kesin bikaç renk daha dikeceğim bundan :))

Popo kısmı dar değil, benim tam istediğim gibi, hareket kolaylığı var, malum anasınıfında sürekli eğilip duruyorum:))
Modelin paçasını (patronu ve cetvel kullanarak ) uzatmıştım. Ancak bu kadar uzatabildim çünkü paçası o kadar daraldı ki giyerken ayağım ancak bu boydaki uzatmada girebildi…


Beden 36. Bu kalıbı çok beğendim.Çok havalı oldu bence, her nekadar fotolarda pek belli olmasa da (biricik eşim tv ayarında çekince bulanıklaştı fotolar:) …

<a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://3.bp.blogspot.com/-
PYXWhnc1jdk/TWVllEIPIGI/AAAAAAAABfA/jd1fU9Z93jU/s1600/051.JPG”>
Bu resimde de fermuarı görüyoruz. Hocam, elimde diktirdi fermuarı…Bi de kopça taktık mı bittiii…
Siz nasıl buldunuz arkadaşlar ??
Durun durun daha devamı gelecek bir de ceket var sırada:))

>HEM ŞIK HEM RAHAT

23 Şub

>Ne kadar soft renkler hakim resimde değil mi:))
Burada bahsettiğim elbisem bitmişti, bloga eklemek bugün kısmet oldu.

Kalıp, göbeği ya da baseni olanlar için çok ideal heryeri kapatıyor, çok rahat bir elbise oldu.
Aşağıdaki kemersiz hali…


Bu da kemer ile…
Yalnız kol kısmı çook geniş. Ben Kol kısmındaki şeritlerin altına iki adet çıt bastıracağım.



Kol kısmına geçen şeriti keşke biye gibi geçirseydim de bööyle çirkin durmasaydı. Overlok moverlok geçtim ama yne de hoş bi görüntü değil. Zaten başka bi kumaşla daha dikeceğim o zaman dikiş hocamdan yardım alacağım :))

İşte hem bu görüntüyü engellemek hem de geniş kol altını daraltmak için ( içimin görünmemesi için ) iki adet çıt bastıracağım …


Elbisenin patronunu bir de astara çıkarttım ve iç astarını da öyle yaptım..

Çiçeği burnnda annemiz Antigone da dikecekti. Bekliyoruz canım, dik de hemen ekle bloguna :)
P.S: desenli kumaşlarla da süpper olur !!Resimlere tıklamayı unutmayın !!

>ÇITI PITI , KIR BLUZU

23 Şub

>Şükür kavuşturana :))
Bu dün diktiğim bluzum. Kumaşına aşık oldum resmen …
Aslında elbise yapacaktım ama etek kısmı pek kullanışlı olmaz diye düşündüm çünkü üzerinde kabarık şeritler var..

Renkli kolyelerle harika kombinler yapacağım.Tabi ne zaman ??
Havalar ısınınca:))


Resme tıklarsanız dikiş yerinde mavi çizgiler görürsünüz. Su ile çıkan bir kalem. Terzi malzemeleri satan bi yerden 3.5tl ye almıştım. Ütüde üzerine su sıktığım anda yok oluyo !!! İşimi bu tür kumaşlarda çok kolaylaştırıyo !!!

Modeli buradaki elbisemin patronundan. 25 cm elbiseyi kısalttım, bu bluzu yaptım…
Nasıl buldunuz arkadaşlar ??

>PANTOLON PAÇASI YAPMAK İÇİN YAPIŞKAN TELA

10 Şub

>Pantolon aldınız ve paçasını kısalmanız gerek. O zaman bu yapışkan tela sizin için çok uygun:))

Çin işi Japon işi Mango kreasyonuma bir yenisini daha ekledim, paçasını da boyuma uygun kesip, zigzag dikişle geçtim.

Ardından yapışkan telayı koydum ve yüksek sıcaklıkta ütüyle paçasını ütüledim, böylece yapıştırmış oldum.

Sonuç: Paça yapmak için terziye vereceğim 4 tl cebimde kaldı :))



Çin işi Japon işi Mango pantolonumun kalıbını çook beğendiğim için aldım. Üzerime cuk oturdu. Hafif yüksek bel olmasına ayrıca bayıldım..

Bakalım , kalitesini ilerleyen aylarda göreceğiz. Umarım diğer made in china mango ürünlerine benzemez.

>GÜLLERİN İÇİNDEEN CANIM…

9 Şub

>


Burada sizlerle paylaştığım bluzumu çok sevdiğim bir arkadaşıma hediye etmiştim.

Aynısından bir tane daha diktim, kumaşım vardı yetecek kadar. Bunun yaka kısmına birşeyler yapayım dedim ve gülleri ekledim.

En sevdiğim iki renk : pudra ve krem

Sizce nasıl olmuş ??

>BOĞAZLI KAZAKLARA SON !!

27 Oca

>Boğazlı kazaklarla rahat edemediğimi artık herkes biliyodur. Benzer çalışmalar da yaptım blogumda var
burada

veee burada paylaşmıştım..

Son olarak iki boğazlı kazağım daha vardı onların da boğaz kısmını kestim. Ama yaka kısmını öylece bırakmayı düşünüyorum..

Belki yanık güllerle broşlandırabilirim:))




Güllerle süslenmiş halini de eklerim ..
Hoşçakalın..

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.