>MONTUMUN EN EN SON HALİ

6 Nis

>


Üzerinde bir sürü değişiklik yaptım ama en son hali bu ..Gerçekteen 🙂 Dikiş hataları var, özellikle yaka kısmında. Zaten modelde de yaka kısmı boncuk işlemeliydi, bende özellikle dikiş hataları belli olmasın diye boncuklar ekledim, beklediğimden şık oldu valla. Ama çok zor işmiş dikiş dikmek yani her geçen gün dikiş dikenlere daha çok saygı duyuyorum.. Bu işin ne incelikleri vardır kimbilir.

9 Yanıt to “>MONTUMUN EN EN SON HALİ”

  1. burcum 06 Nisan 2010 7:17 pm #

    >canım benim. çok uğraştın, yoruldun ama değdi. çok orjinal oldu.azmine hayranım.şimdi sırada çanta mı var?

  2. serap 06 Nisan 2010 7:27 pm #

    >çok güzel olmuş doğru yoldasın devam et:)

  3. serap 06 Nisan 2010 7:29 pm #

    >kemerle çok hoş olmuş bu arada

  4. sedeff 07 Nisan 2010 6:50 pm #

    >hiç monta benzemiyor, daha çok zarif bir bluz gibi:) eline sağlık.

  5. burcu küçükturan 07 Nisan 2010 7:29 pm #

    >çook teşekkür ederim beni öyle motive ediyo ki dedikleriniz 🙂

  6. Yasemin Asli Canbolat 08 Nisan 2010 11:17 am #

    >Cok güzel olmus, bende begendim..Ellerine saglik 🙂

  7. Did Dans La Mode 08 Nisan 2010 12:16 pm #

    >Ne güzel yapmışsın ellerine sağlık 🙂 Renk seçiminde ayrıca güzel… Keşke bende dikiş dikmeyi bilsem de terzi kapılarını aşındırmasam 🙂

  8. burcu küçükturan 08 Nisan 2010 3:21 pm #

    >teşekkr ederim sarıya hayran biriyiim 🙂 her tonuna ..bir yandan öğretmenlik bir yandan dikiş, zamanım oldukça işte.. :)) benim de dikişin incelikleri hakkında zerre bilgim yok. kendi çapımda bişiler yapmaya çalışıyorum…sevgilerr.

  9. ZAMBAK VADİSİ 18 Nisan 2010 2:27 pm #

    >hem tasarım hem takdim,hem dikip hem modelliğini yapmak…Herkes yapamaz bunu,çok şık olmuş çokta yakışmış..Devam canım

Bir Cevap Yazın

