>SATEN ETEK 2

20 May

> Dün bitirdiğim saten eteğimin ardından dedim ”Ben niye kendimi zorluyorum, basit işlerle uğraşayım 🙂 ”
2 parça saten kumaşı birleştirdim yanlardan, ardından bel hizasına bi kaç sefer makina ile lastik geçtim.
Eteğin alt kısmını da telaladım.
Oldu basit bir etek !!!
Çok da şık oldu bence.
Moralim yerine geldi 🙂

Resme tıklamayı unutmayınn…

Posted by Picasa
6 Yanıt to “>SATEN ETEK 2”

  1. SüleymanDR 20 Mayıs 2010 11:23 am #

    >süper süper süper…

  2. iki dirhem bi çekirdek 20 Mayıs 2010 6:04 pm #

    >evet bu da çok güzel. Pudra rengi bluzun olduğu sayı Ağustos 2009 cnm.

  3. burcu küçükturan 20 Mayıs 2010 6:17 pm #

    >TEŞŞKR EDERİM:) blogdaşımız ekledi bloguna resmini ben de yarın mulaj kağdına çıkaracağım inşallh:)

  4. Bahar YORGUN 21 Mayıs 2010 5:34 am #

    >ne güzel olmuş , çok beğendim. ama şimdi bende seni kıskanmaya başladım ne olacak şimdi :))

  5. Kbr-Bhdr 22 Mayıs 2010 11:59 am #

    >çok güzel olmuuş:)

  6. Anonymous 17 Kasım 2010 9:33 pm #

    >Burcu gerçekten çok yeteneklisin seni takip ediyor olacağım. Zeynep

Bir Cevap Yazın

