>1 SAATLİK ELBİSE

11 Haz

>

Parça halinde satılan (kilo işi) kumaşlardan bi tanesi desenliydi (elbisenin üst kısmı ) aşık oldum resmen kumaşa.
Sadece bu kadarcık vardı, ben de kaçırmayım bi yerlerde kullanırım mutlaka dedim:)
İşte kullandım 🙂
Elbisemin boyu uzun oldu. Kendime uzun elbiseleri hiç yakıştıramıyorum.
Bu yüzden boyunu kısaltacağım diz hizasına getireceğim.
En kısa zamanda diktiklerimi üzerimde göreceksiiz ( inşallah 🙂
Eee, bi de unutmadan söyleyim, benim mankenim pek bi kara böcük.
Elbiseyi beyaz tende düşlenmenizi öneririm:)
Sevgileerr….

5 Yanıt to “>1 SAATLİK ELBİSE”

  1. Sittirella 11 Haziran 2010 8:34 pm #

    >Gerçekten kumaş bir içim suymuş.Çok beğendim, aşık olunmayacak gibi değilmiş.Ellerine sağlık, güle güle giy 🙂

  2. dikisdersi 12 Haziran 2010 11:10 pm #

    >çok güzel renkler ,ellerine saglık ne güzel olmuş ,güle güle giy

  3. MINI'S DESIGN IDEAS 23 Haziran 2010 9:01 am #

    >waşşa renk ve model bayıldım süper olmuş ellerine sağlık :))

  4. senemcabuk 21 Eylül 2010 8:00 am #

    >insan zayıf olunca ne giyse yakışıyor yaptıklarınız için sizi kutlarım bende dikiş dikiyorum biliyorsunuz kilo verince hiç bir kıyafetim kalmadı almayada kıyamıyorum bende kendime iki tane tunik kestim şimdi teğerliyorum inşallah biter :)) çok güzel şeyler yapıyorsunuz

  5. burcu küçükturan 21 Eylül 2010 5:20 pm #

    >teşk ederim senem:) inan diktikçe öğreniyorm.. sen de diktikçe öğrenirsin..

Bir Cevap Yazın

