>BLOG TEMAMI DEĞİŞTİRDİM

11 Haz

>Baktım herkes bi değişiklik yapmış blogunda, ben de eksik kalmayım dedim 🙂

Zaten sıkılmıştım eski temamdan 🙂 Bence böyle çok hoş oldu…

Sevgileerr…

4 Yanıt to “>BLOG TEMAMI DEĞİŞTİRDİM”

  1. aydilber 11 Haziran 2010 9:12 pm #

    >evet çok hoş olmuş ama… eski teman da çok güzeldi …ben çok beğeniyordum

  2. zeliha 12 Haziran 2010 7:04 am #

    >Bende değiştirmek istiyoruuummmm,ama yapamıyorum,yardım lütfen..Burda sen varsın bana yardımcı olursun die blogspoata geçtim, kendi işini kendin gör diyosan döneyim geriye 🙂

  3. burcu küçükturan 12 Haziran 2010 7:26 am #

    >aydilber: aynı temayı izlediğim bi blogdaşta görünce cinim çıktı tepeme, ondan değiştirdim :))

  4. .ankara düşleri. 12 Haziran 2010 8:37 pm #

    >burcucum gerçekten teman böyle daha güzel olmuş ferah ferah 🙂 yaptığın ciciler daha güzel görünüyor şimdi :))

Bir Cevap Yazın

