12 Haz

>

BURADA bahsettiğim elbisemin boyunu kısalttım, bel kısmına lastik geçmekten vazgeçtim, ( zigzag dikiş görünmesini istemedim ) kemer kullanmaya karar verdim.
Sevgileerr….

13 Yanıt to “”

  1. Sittirella 12 Haziran 2010 8:56 pm #

    >Harika olmuş :)Etek kısalınca daha bir günlük giyime uygun durmuş.Üst kısım zaten tablo gibi… şiir gibi desenler.Güle güle kullan.

  2. burcu küçükturan 12 Haziran 2010 9:58 pm #

    >evet canm, günlük kullanım için daha iyi oldu, bi de kumaş ağırlık yapmıştı uzun olunca. çok teşkr ederim canm, sağol, yorum yazınca öyle motive oluyorum kii.. teşkrler tekrardan..

  3. dikisdersi 12 Haziran 2010 11:17 pm #

    >aklıma gelmişken ben renk körü ve kumaş seçme özürlüyüm :)kumaşlarını alıncada resimlermisin ,seçtiklerin ve diktiklerin gerçektende çok güzel ,selamlar…

  4. dikisdersi 12 Haziran 2010 11:17 pm #

    >evet etek kısalınca daha güzel olmuş bencede şimdi daha güzel güle güle kullan …

  5. burcu küçükturan 13 Haziran 2010 6:20 am #

    >dikiş dersim 🙂 ben hala giremiyorum sitene, bloguna.. eşim uğraştı ip numarasıyla ama olmadı.. en kısa zamanda geçer inşlh bu sorun…bu gün bütün kumaşların fotosunu çekip yapmayı düşündüklerimi ekliyim.( canonla çekiyim umarım hoş çıkar.) öpüyorum.

  6. Antigone 13 Haziran 2010 10:58 am #

    >tek kelimeyle harika olmuş canım, ellerine sağlık. bence biraz süslü, taşlı bir kemerle rahatlıkla bir düğüne de giyebilirsin, bayıldım!

  7. burcu küçükturan 13 Haziran 2010 11:38 am #

    >antigone: evet canm ben de aslında bi arkadşmın düğününe giymeyi düşünüyordum:) teşkr ederim, sevgiler..

  8. Bahar YORGUN 14 Haziran 2010 11:00 am #

    >valla ne süper olmuş ya…. hayran kaldım ellerine sağlık

  9. ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ 16 Haziran 2010 10:32 pm #

    >Buna bayıldım tatlım

  10. burcu küçükturan 17 Haziran 2010 5:30 am #

    >bahar: teşekkürler, kollara biye gibi bişi geçtim, bi de yaka kısmına, daha iyi durdu..stil direk.:) teşekkür ederiiimm:))beğenmenize sevindim.

  11. www.mkblkonsept.com 24 Haziran 2010 11:47 am #

    >çok güzell olmuş canımmmm. Sende ne giyse yakışıyor haaaaa.:)Çok tatlısın.Epeydir yoktum özledim valla.Sevgiler

  12. sibel 28 Haziran 2010 9:35 am #

    >kumaş zaten güzeldi birde senini sihirli ellerinle buluşunca bu manzara kaçınılmaz.ççok başarılısın.

  13. BAHAR 02 Temmuz 2010 11:27 am #

    >rengi deseni harika

Bir Cevap Yazın

