>MİRANDA KERR 4 AYLIK HAMİLE

22 Ağu

>
Bebeklerini merakla bekliyorumm… Umarım Katie Holmes gibi doğum sonrası stilini değiştirip, Medine fukarası kılığında dolaşmaz ortalıklarda..

4 Yanıt to “>MİRANDA KERR 4 AYLIK HAMİLE”

  1. www.mkblkonsept.com 22 Ağustos 2010 4:08 pm #

    >he he he güzel yorum olmuş medine fukarası 🙂 aynen katılıyorum Kate Holmes konusunda sana yawrimm.Ben hergün seni gördüm, takip ettim ama sen beni kaybettin sonra geri buldun 🙂 bende çok mutlu oldum canımcık.Öptümm

  2. Bahar YORGUN 23 Ağustos 2010 11:10 am #

    >kız miranda kerr i merak et ama beni merak etme. miranda dan neyim eksik 🙂

  3. burcu küçükturan 23 Ağustos 2010 5:39 pm #

    >hepimiz miranda kerr 'iz tamam mı !! :))hihihiiii :)))

  4. www.mkblkonsept.com 26 Ağustos 2010 1:43 pm #

    >bloğuma bir göz at istersen senin ilgi alanın olan bişey dağıtıyor olabilirim :):)))

Bir Cevap Yazın

