>LALE ETEK

27 Eyl

>

Önceden dikmiştim (BURADA ) ancak o zamanlar fermuar dikme konusunda beceriksizdim biraz amatörce bi görünümü vardı. Şimdi tekrar (yeni kumaştan ) dikiyorum. Bu sefer içine astar da dikeceğim..bu sefer arka kısmı normal etek formunda olacak.Ön kısmında pliler olacak. Umarım sonuç güzel olur.

Gizli fermuar dikmeden önce fermuarı ütülemek ve o kıvrım yerlerini iyice açmak gerekiyormuş.. Ben bilmeden önce gizli fermuar, normal fermuar gibi oluyordu.. Bilmeyenlere duyurulur, sonuç profesyonel oluyor!!

Kına gecesinde giymek için dikiyorum. Bugün olmazsa da yarına biter inşallah..:))

4 Yanıt to “>LALE ETEK”

  1. Güneş 27 Eylül 2010 9:56 am #

    >Bende istiyorum bu lale etekten dikmek çok şirin olmuş önceki de onada baktım beğendim:) bu daha güzel olur inş. güle güle giy=)

  2. Antigone 27 Eylül 2010 10:22 am #

    >kumaşın çok güzel canım, bitmiş halini çok merak ediyorum. bu arada gizli fermuar tüyosu için sağol, ben bilmiyordum ;D

  3. burcu küçükturan 28 Eylül 2010 7:41 am #

    >TEŞKR EDRİM GÜNEŞ VE ANTİGONE..:) LALE ETEK ÇOK HOŞ ANCAK GÜNLÜK YAŞAM İÇİN BİRAZ İDDAALI:p

  4. C!lekl!♥ k!z ♪ Belgium ♫ 28 Eylül 2010 12:48 pm #

    >sevgili adasim,emek verdigin seyleri giymekde ayri bir zevk olsa gerek. 1 kac gundur bloguna bakiniyorum cok hos bir tarzin var kolay gelsin..

Bir Cevap Yazın

