>SAPLI + ÇİÇEKLİ PORTFÖY ÇANTA (SON HALİ)

25 Oca

>Silikon tabancasıyla çiçekleri yapıştırdıktan sonra kullanabiliriim :))

Bu yanık çiçekler nasıl olmuş?
Ben diğer yanık gülden daha şık duracağını düşünerek ilk defa yaptım. Ortasına bir tane de inci diktim. Çok şık oldu .
Hazır olun diktiğim bir bluzuma da ekleyeceğim ama bikaç gün izin verin bana:))

Bolca resim size:)))





Sevgiyle kalın…

7 Yanıt to “>SAPLI + ÇİÇEKLİ PORTFÖY ÇANTA (SON HALİ)”

  1. ZELİHA-UMUTSEPETİ 25 Ocak 2011 7:28 pm #

    >Çook ama çok şık olmuş Burcu..Ellerine sağlık..Güle güle kullan.

  2. Diyetisyen Aslı Kınsız 25 Ocak 2011 8:11 pm #

    >bayıldım harika olmuşellerine sağlık 🙂

  3. muko 25 Ocak 2011 10:08 pm #

    >çok şıkk çokkk,eline sağlık harika olmuş güle güle kullansevgilerr

  4. sibelce 25 Ocak 2011 10:11 pm #

    >çok güzel görunuyor ellerıne saglık

  5. SvGLove 26 Ocak 2011 12:13 am #

    >Gittikçe daha da güzel şeyler çıkarıyorsun canım…Güllerde kullandığın renkler de pek güzel yine;)

  6. KaraNLığın BüyüSü 27 Ocak 2011 12:28 am #

    >aaa bayıldım çok şık yaa:))

  7. fashion house by zeto 09 Şubat 2011 8:56 am #

    >Canım çok güzel yapmışsın ellerine sağlık tatlım:) Çok şık olmuş:)

Bir Cevap Yazın

