me myself and ı

1 Mar

hadi bu bi deneme olsun :((

www.modavesaire.net ile devam edeceğim aslında …. 3 gün içinde tamamlanacakmış işlem..takipçilerim  de yönlendirilecekmiş.. umarım orda bi sorum çıkmaz…

8 Yanıt to “me myself and ı”

  1. suhuba 02 Mart 2011 12:15 pm #

    Selam,
    Nasılsın. Bende çok üzgünüm. Sizleri bulamayacağım diye endişelenmiştim. Ama seni gördüğüme çok sevindim. Bende suhuba.wordpress.com olarak aldım. Bakalım net yada com olabilir ama burası oldukça karışık. Neyi nasıl yapacağız bilmiyorum. Peki takipçilerim yönlendirilecek demişsin nası yani ? Yazılarınıda yönlendirebiliyorlar mı? Peki Sen net alanını neden seçtin. Ücretli mi? Naaıl almak gerekir? Yazından bir kişiyle görüşerek işi çözmüşsün gibi geldi. Yani kafam acayip karışık. Napcammm???

  2. KESKİN MAKAS 02 Mart 2011 6:12 pm #

    merhaba ben KESKİN MAKAS buraya nasıl taşındın bende wordprees sitesine girdim ama yapamadım birşeyde anlamadım herşey çok karışık bana yardımcı olurmusun?Neden böyle yaptılarsa çok kızgınım ben seni de kaybetmek istemiyorum

  3. KESKİN MAKAS 03 Mart 2011 7:13 am #

    verdiğin bilgi için teşekkür ederim bloğumu açtım ama benim fotoğraflar silinmiş hepsi boş hayırlısı olsun dedim ama çokta üzüldüm inşallah birbirimizi kaybetmeyiz

    • suhuba 03 Mart 2011 10:51 am #

      Keskin makas selam,
      istersen ben yardımcı olayım. Aynı sıkıntıyı bende yaşadım derdini anlıyorum yani.

  4. suhuba 03 Mart 2011 10:53 am #

    benim adersimde modavesaireninin adresinden sadece modavesaire yerine suhuba yaz. Ben kendim yaptığım kadarıyla anlatırım olmadı modavesaire anlatır.

  5. stylerabish 03 Mart 2011 9:33 pm #

    ben de 1-2 gündür giremiyordum.ama akşam üstü tekrar bir deneyeyim dedim bir umut:( aaa bir de baktım blogum açılmış:))) anlamadım ne olduğunu

  6. dikisdersi 04 Mart 2011 10:17 am #

    oy oy oy kimler var burda hoş gelmişsin

Bir Cevap Yazın

