>YENİ ADRESİM

1 Mar

>
wordpress ile uğraşamam dedim !!

Umarım hayırlı olur: 3 gün içinde blogum aşağıdaki yeni siteme yüklenecek ve siz de en geç 3 gün içinde girebileceksiniz siteme..

o zamana kadar da blogspot.com ile idare edecekmişiz ( TABİ O ZAMANA KADAR BLOGSPOTUM KALIRSA:)

http://www.modavesaire.net

İzleyiciler otomatik olarak yönlendirilecekmiş.. Olursa bi aksilik Beni unutmayın olur mu :)))

hoşçakalın

4 Yanıt to “>YENİ ADRESİM”

  1. sewda 01 Mart 2011 8:50 pm #

    >nasıl yaptın canım bize de anlatsana.bende şuan yüklediğim programsayesinde giriyorum ama heryerden çıkıp sinirimi bozuyor.

  2. suhuba 02 Mart 2011 1:24 pm #

    Evet neden worldpress değilde net i seçtin? nasıl yaptın kimlerle görüştün detay verir misin? Bizde bilgilerinden faydalanmış oluruz.

  3. suhuba 02 Mart 2011 1:26 pm #

    Evet burayıda kapatmadan bilgi almalıyız senden artık..

  4. KESKİN MAKAS 02 Mart 2011 8:13 pm #

    ne olursunuz banada yardım edin bloğumdan ve sizlerden ayrılmak istemiyorum işin içinden çıkamadım ne yapacağımı bilemedim

Bir Cevap Yazın

